Reklam ska vara på Tyska

Bruno Banani, not for everyone!
(tack för tipset Jonas och Mirja)





Det skulle vara intressant att veta hur namnet Bruno Banani kom till.
Här är min teori:
Bruno, står för det pålitliga, trygga och tyska... Det här ska kännas "hemma" liksom (i Tyskland alltså).
"Banan" i Banani är ju rätt så exotisch i sig och ger rätta mystiken och sexigheten som kanske saknas i trygga Bruno...
och sedan toppar man genom att lägga på ett "i " på "Banani" vilket signalerar fashion och Milano...
voilà, Bruno Banani!

Och nu blir det reklam (igen)

Denna gång är det en E*Trade TV-spot som placerades i Super Bowl. Tack Petter för tipset!
"Wasted $2 million bucks".

Mana och Rebecca är rökta för sista gången men inte Siewert Öholm

Mana och Rebecca utmanar Siewer Öholm (läs hans åsikter om bloggar i Gotlands Allehanda) och startar bloggen Smokenomore. Vinsten för tjejerna är självklar och för MEC innebär det bättre luft, mer godis och ännu mer kunskap om bloggosfären. Ska MEC Interaction vara bäst inom både köpt- och icke-köpt digital media ska vi leva som vi lär.
/Mattias


Trevlig fredag!


Här sprider vi reklam gratis, för att bilden är helt förtjusande. De unga tu används i fastighetsbolaget John Mattson's utomhuskampanj för lokaler i Hornstull. Bilden plockades från
hornstorg.se. / Frk Carlsson

Vad gick fel?



I fredags var vi på kräftskiva med E24. Jättetrevligt!
När jag skulle ta min 10:e kräfta dök den till vänster upp. Något var inte som det skulle med den här kräftan...
Vad gick snett?
Jag kunde inte äta upp den!

/Rebecca