Outsourca Twitter?

Jag sitter och funderar på det att jag inte är med i Twitter. Om jag hade en massa tid att spruta smarta oneliners, och ett überintressant liv kanske det skulle vara aktuellt. Men riktigt så är det ju inte.

Då slog det mig, tänk om man kunde outsourca sitt Twitterflöde. Att betala någon för att hålla Twitterkontot aktivt, gärna med tilläggstjänster för karaktärsdrag som till exempel humoristisk eller proaktivt nätverkande. I ett paketpris får man med Facebook också. Det hade varit något. / Kristina

Kommentarer
Postat av: Petter

Tjänsten finns redan Stina!!



http://www.youtube.com/watch?v=Lkk50SJVSUs

2010-03-11 @ 18:23:42
Postat av: Stina

Ja jag vet, men jag vill ju ha det på riktigt.. Tänk om vi la ut en rekryteringsannons på AMS!

2010-03-11 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback