Lär känna Patrik!

Namn: Patrik Talamo
Ålder: 38
År i branschen: 10
Vad gjorde du innan du kom till MEC?: Var digitalchef på Absolut Vodka
Vilken är din roll på MEC?: Senior Advisor är min titel, och konkret skall jag ansvara för att utveckla strategier för våra kunder som gör att deras varumärke och affär växer
Finns det någon annonsör du saknar på nätet?: Njae, snarare handlar det om att varumärken än mer tillvaratar de möjligheter som finns kring att kundvårda och engagera.
Mest underutnyttjad tror jag kundernas egna kanaler är. Att ta plats som moderator och relationsansvarig istället för att vara avsändare.
Vilket är ditt smultronställe på internet?: Utan tvekan Zoovillage.com. Facebook-fan också.
Vad tycker du att MEC Interaction ska ha för nyårslöfte i år?: Alla kunder skall vara digitala evangelister
Du får en konstig matallergi, och får äta endast två saker resten av livet. Vilka blir det?: Spaghetti och köttfärssås och Snickers
Berätta vad du gör när du inte jobbar, och gärna med vem/vilka: Busar med min son, eller spelar tennis mot andra medelålders män

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback