Ett klick senare

Jag gjorde det, jag klickade på en annons. Det händer visserligen ganska ofta, men denna gång blir jag lite mer förförd. Allt började med lite slösurfande på dagensmedia.se. Stefan Suak viftar i en annons utan avsändare, men jag lyckas ignonera. Efter lunch börjar annonsen bli enerverande. Det börjar bli svårt att stå emot.

Och då kom klicket.

Det visar sig vara Qbrick satsar stort och kampanjar genom deras egna webb-TV-verktyg med en mini-föreläsning om kommunikation av Stefan Sauk. Föreläsningen avrundas med inbjudan till en föreläsning om zenskräck (for free!).

På fem minuter har jag blivit introducerad i Qbricks webb-TV-verktyget och fått en mini-föreläsning av Sauk. Det var fint. / Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback