Bra start på dagen med en vän - 10 kronor!

Nu behöver det inte vara dyrt att vara generös.
IKEA har en frukostkampanj där de erbjuder "Gå 2, betala för 1". Ännu billigare än det är i vanliga fall - 10 kronor.

Jag bjuder Petter på frukost!

Jag bjöd Petter med en gång!

Vill ni också bjudan en vän via Facebook?
Klicka på länken och logga in på "ansiktsboken":
http://apps.facebook.com/ikeafrukost

PS. För den som är osäker på vad det hela handlar om, så citerar jag Wikipedias förklaring:
"Frukost är dagens första måltid, kommer i många variationer och enligt många dietister den viktigaste. Den brukar intas mellan klockan 6 och 10 på morgonen."

/Lyn

Kommentarer
Postat av: Kaprate Kid

Bra jobbat! Petter är definitivt värd 10 kr! ;)

Postat av: Rebecca

Grymt!

Satan vad sugen jag blir pa frulle pa IKEA, kanske de har i Sydney ocksa. Haller en tumme for det!

2009-10-06 @ 13:01:54
Postat av: IK

Snyggt jobbat Lyn och IKEA-teamet!

2009-10-09 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback