San Fransico, finns du kvar?

Kan man fortfarande beställa en San Fransico?

I helgen funderade jag på favoritdrinkar man haft genom åren och då kom jag att tänka på San Fransico. Finns den drinken kvar och vågar man beställa den i baren eller blir man utskrattad då? Och hur är det med tex Sex on the beach, screwdriver, gröna hissen?

Det går ju trender med drinkar också men vad händer med alla våra "Olden goldies"? Var tar dom vägen och är dom verkligen borta?

Detta måste undersökas närmare, om någon vet så snälla svara mig. Jag spricker nästan av nyfikenhet....

Kram från Anna


Kommentarer
Postat av: Carlsson

Och vad hände med Ragnar? Har velat beställa den men inte vågat.. :o)

2008-03-19 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback