Skottdag!

Då var det skottdag idag då....

Vaknade imorse med en väldigt spännande fråga,
Hur blir det om man föds den 29 februari?
Vad får man för personnummer?
 När firas man?

Fasiken vad jag klurade, tyvärr så var det ingen i min närhet som visste mer om ämnet än jag själv.
Så jag gjorde det jag alltid gör när en klurig fråga dyker upp i mitt ekande huvud ;)
GOOGLADE!!!

Svaret tänkte jag dela med er så ni slipper slösa bort er tid på att grubbla om såna här "viktiga" frågor.

Föds man den 29 feb så får man välja om man vill firas den 28 feb eller 1 mars. Vanligast är att man väljer den 28:e då man gärna vill hålla sig till rätt månad....

så nu vet ni det....skönt va?!


Tjing

//Mana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback